仍想保留的, 懷舊香港

川龍飲茶 — 點解去川龍要食西洋菜?因為一樣野有失傳危機!

好多人假日都喜歡去 川龍飲茶 , 但其實有特色的茶樓多的是, 點解要山長水遠去到咁隔涉既川龍呢? 又點解去到一定要食西洋菜?

跟據維基資料,原來香港同雲南出產茶葉的地區緯度相近, 所以估計 20 世紀初, 大帽山的川龍居民曾以種茶為生, 不過在 1920 年代後茶園已經荒廢。 到了五十年代, 政府禁止於旺角種西洋菜, 一些村民便嘗試在川龍種植西洋菜。 由於水源溫度等得宜, 能種出優質的西洋菜。 咁新鮮又係本地出產既西洋菜, 唔係度度有得食, 山長水遠去到川龍飲茶都值得啦~

不過雖然川龍現時仍有農夫耕種, 但由於後繼無人, 未來也許有失傳危機, 所以有得食就要支持吓喇~

元荃古道 — 從荃灣到深井,尋找陶淵明的悠然南山

去 川龍飲茶 的交通方法

川龍位於大帽山腰, 可駕車前往, 或於荃灣地鐵站上蓋乘 51 號巴士於川龍村下車, 又或者在荃灣地鐵站 B1 出口, 過天橋到兆和街乘 80 號綠色小巴直達總站。

嘆大帽山腰的「自助餐」

無論乘巴士或小巴, 下車便可以看到兩間茶樓 「端記」 和 「 彩龍」 。 這兩間茶樓的運作大同小異, 都是 「自助餐」 形式。 所謂 「自助餐」 是全部自己幫助自己, 從搵位、 拿碗筷茶具, 到揀茶葉沖茶、 取點心, 都是靠自己!

端記茶樓

端記茶樓有兩層, 如果不介意時常要上上落落拿餐具點心, 樓上的風景絕對吸引。 而且此處乃香港碩果僅存的「 雀鳥茶居 」, 還偶有一、 兩籠雀鳥掛近天花, 很有舊茶樓味道。

到端記飲茶必須留意時間, 端記的營業時間是早上六時至下午二時, 而吃點心的黃金時間為早上八至十時。 小編當日下午一時多才來到, 好處是輕易坐到最好風景位置, 壞處當然係無乜嘢心剩, 西洋菜更早已售罄, 只能有乜食乜。

端記茶樓

地址: 荃灣荃錦公路川龍村 57-58 號
電話: 2490 5246( 不設訂座 )
營業時間: 星期一至日早上 6 時至下午 2 時 ; 不做晚市
特色食品: 鵪鶉蛋燒賣、 雞球大包

彩龍茶樓

地址: 荃灣荃錦公路川龍村 2 號
電話: 2414 3086
營業時間: 星期一至日早上 6 時至下午 3 時
特色食品: 芝麻卷、 鵪鶉蛋燒賣

到川龍飲茶, 沒有優美到可以打卡的裝修, 點心也是一般常見的味道, 服務甚至要全自助⋯⋯ 但在香港仍然吃到自家種植的蔬菜、 還有鳥籠風情⋯⋯ 時間彷彿在此被定了格。 就算只是一個簡單的地方讓親友共聚一堂, 已經值得珍惜。

行完山有乜嘢好做? 當然係行吓山啦! 川龍位於大帽山山腰, 向下可以行返去荃灣市中心或塘門水塘, 向上可以上大帽山睇吓風景, 視乎個人體力, 量力而為。

川龍行山 — 川龍至荃灣 市區 – 飲完茶輕鬆落山睇荃灣美景

Leave a Reply