快閃放空 (1小時路線), 沿海漫遊, 行山/郊遊

中港碼頭瞭望台 — 經九龍公園看紅葉再看無敵維港景

呢排確診個案日日都萬萬聲,仲失驚無神俾個警示你,心血少啲都入埋院。想遁入深山呼吸吓新鮮空氣,都要你戴住口罩。其實要chill要偷閒未必要長途跋涉,喺尖沙咀都有唔少偷閒位,例如中港碼頭瞭望台,唔敢講係咩秘境地方,但老編每次去到都唔多過十個人,又少人又好風景(世界級既維港景全放題喎!),係一個幾好既唞氣位嚟架!

去 中港碼頭瞭望台 路線

要去中港碼頭瞭望台最簡單當然是乘車到中港碼頭,再搭電梯上去;不過老編有一個更加MM7(正)既方法,就係由尖沙咀地鐵經九龍公園到達,睇完公園景再睇港景,心情都好好多。

首先可以搭地鐵去尖沙咀站A1出口,或乘巴士到金馬倫道過對面馬路。

在A1出口旁有一條樓梯,上去到達九龍公園的入口。

沿著衛生教育展覽及資料中心旁邊的路向前走。

到了第一個分岔口,向右走。(其實直行也可以,但有時候右邊的樹轉了啡色,幾靚,所以走入這條啡色走廊。)

途中經過噴水池,看到有人坐在池邊也很寫意。

呢個位置睇九龍公園靚到好似啲外國公園咁!想去中港城就行左邊條路,雖然again,行右邊都可以~

呢條路的盡頭見到兩幢低矮平房,前身是威菲路軍營,相信建於1890年代末,現在改建為香港文物探知館,有時間不妨一遊。

在路口轉右,又有分岔路,又係兩條都得。老編揀咗左邊嗰條。

左邊是橫跨鳥湖的橋,在橋上不但看鳥,看紅葉也很漂亮!

這個位置有人說像京都庭園!

過了橋轉左向前行,一邊是護土牆,一邊是鳥湖。這個鳥湖從前養了很多不同種類的鳥類,但現在只剩下大量紅鶴,其他如黑天鵝等已經不見了⋯

不過啲紅鶴多到好似睇緊野生動物紀錄片!

鳥湖的對面是一系列護土牆,這幾幢牆肯定歷史悠久,也許可以追溯至19世紀興建威菲路軍營時代!

繼續往前行,路的盡頭就是通往中港城平台天橋的入口!

這條路好像走在龐大的建築物中,留一線天讓人喘息,唞唞氣⋯而遠處的椰樹成為了指標,預告盡頭另有新天地。

走到椰樹下已到了中港城的平台之上。

或者由於沒有太多樹蔭,大白天時往往不是太多人,人與人之間何止相隔1.5米,15米都無問題~

中間是一組海豚雕塑,近年香港很喜歡消費海豚,老編去到大澳虎山又見到,屯門市中心又見到。真心愛護海豚就唔好攪佢地屋企,而家趕走人地又起返啲嘢嚟永遠懷念?除咗偽善我諗唔到其他形容詞。

前望就是中港城碼頭。老老豆豆,呢個金光燦爛既建築老編真係唔識欣賞,不過或者將佢想成黃金戰士呀,鐵甲萬能俠呀之類,笨笨地又老老土土的超合金公仔又幾得意~

好在個天台都鋪得幾靚,仲有啲花糟同啲椅,唔怕曬的話喺度睇中環一帶維港景真係一流!

平台去到末端可以看到西環與西九。

這個瞭望台沒有遮蔭、沒有cafe、沒有太多的打卡位。但如果在尖沙咀附近工作,偷閒閃上來看一看海景,吹吹風,相信也可以在灰暗的日子為自己打打氣,再向前上路!

更多市區休閑路線

將軍澳跨灣大橋 — 康城站出發10分鐘看日落
京士柏山 — 油麻地大量斜路少量樓梯上草地散步
城門谷公園 — 有風車屋的荃灣公園
圓洲角公園 – 15分鐘上標高柱,見證香港「起飛」的小島

Leave a Reply